X

اتاق عمل بیمارستان

 

                                  نام و نام خانوادگی: مهدی علیزاده
 سمت:مسئول اتاق عمل
 تحصیلات: کارشناس بیهوشی
 پست الکترونیکی:
 داخلی:227

الف-

۱- پیگیری و نظارت بر تکمیل تجهیزات پزشکی اتاق عمل

۲- جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی در جهت انجام امور مربوط به اتاق عمل و ریکاوری

۳- بررسی وضعیت موجود در واحد تحت نظارت به منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمت و کیفیت مراقبت

۴- تعیین خط مشی واحد مربوطه در راستای اهداف کلی بیمارستان

۵- برنامه ریزی در جهت اجرای استانداردهای مراقبتی

۶- تنظیم برنامه کار کارکنان تحت نظارتدر شیفت های مختلف

۷- تعیین وظایف کارکنان تحت نظارت(تقسیم کار)

۸- برنامه ریزی جهت آگاه سازی کارکنان جدیدالورود به مقررات اداری ،استانداردهای مراقبتی و شناخت کامل نسبت به واحد از نظر محیط فیزیکی ، وسایل و تجهیزات

و آشنایی با سایر قسمت های مرکز.

۹- برنامه ریزی جهت ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده توسط کادر تحت سرپرستی

۱۰- برنامه ریزی جهت آموزش به مددجویان /بیماران،خانواده و ....(مراقبت از خود و توانبخشی و....)

۱۱- پیش بینی نیازهای واحد مربوطه از نظر امکانات ،تجهیزات موجود و لوازم مصرفی و پیگیری جهت تامین آن.

۱۲- برنامه ریزی جهت تحویل و تحول تجهیزات واحد مربوطه در هرشیفت کاری.

۱۳- برنامه ریزی جهت کنترل عملکرد تجهیزات مورد استفاده در بخش در هر شیفت.

ب-

۱- تشکیل جلسات گروهی و جلب مشارکت کارکنان در جهت حل مشکلات واحد مربوطه (کارکنان ، مدد جویان/بیماران و...)

۲- توجه به نیازهای کارکنان و ایجاد انگیزه جهت افزایش رضایت شغلی و برقراری حسن تفاهم بین آنان و سایر واحدها.

۳- هماهنگی و انجام مراقبتهای پرستاری در موانع اورژانس

۴- شرکت در جلسات مسئولین و ارائه نیازهای کارکنان ، مددجویان/بیماران جهت بهبود وضعیت

۵- همراهی با پزشک به هنگام ویزیت بیماران و ارائه گزارش لازم

۶- ثبت و گزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط(شامل درخواستها، وقایع غیرمترقبه حوادث،کمبودها و نقایص،نیازها و ...)

۷- مشارکت و همکاری در برنامه های آموزش ضمن خدمت، بازآموزشی و آموزش دانشجویان، سایر کارآموزان و کارکنان.

۸- مشارکت و همکاری در پژوهشها و تحقیقات کاربردی پرستاری

۹-هدایت و رهبری:کنترل هدایت و ارزشیابی

۱۰- کنترل حضور و غیاب پرسنل تحت سرپرستی

۱۱- ارزشیابی مستمر خدمات ارائه شده توسط کادر تحت سرپرستی از طریق: بررسی رضایتمندی مددجویان،بیماران ، همکاران با ابزار مناسب مشاهده ،چک لیست و ...و تکمیل فرمهای مربوطه در صورت نیاز

۱۲- نظارت بر حسن اجرای کلیه خدمات پرستاری در واحد مربوطه.