X

 

نام:صوفی

نام خانوادگی: جمالی

رشته و مقطع تحصیلی: کارشناس اقتصاد

سمت: رئیس اداره امور عمومی

سابقه کار:9سال

پست الکترونیکی::

 

 

 



 

نام :منوچهر

نام خانوادگی: احمدی

رشته و مقطع تحصیلی:کارشناس ارشد اقتصاد نظری

سمت:مسئول کارگزینی بیمارستان

سابقه کار:10سال

پست الکترونیکی

تلفن داخلی 

 

 

شرح وظايف واحد امور مالی و کارگزینی

*نظارت بر حسن جريان كليه امور واحدهاي تحت سرپرستي .

*صدور دستورات لازم به منظور ايجاد هماهنگي بين واحدها .

*سازماندهي فعاليتهاي مربوط و تقسيم كار ، تعيين وظايف و حدود مسئوليتها و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي .

*تعيين خط مشي و نظارت بر حسن اجراي آن .

*صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط .

نظارت در تنظيم بودجه واحد مربوطه .

شركت در كميسيونها ، سمينارها ، كميته ها و جلسات مختلف و تهيه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .

انجام مطالعات لازم در موار د ي از قبيل تشكيلات ، روشها ، آموزش ، طبقه بندي مشاغل و تهيه پيشنهادات لازم جهت ارائه به واحد تشكيلات جهت ارائه به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور .

تهيه مجموعه هدف ، وظايف و پستهاي سازماني كاركنان بيمارستان و پيشنهاد آن به واحد تشكيلات جهت ارائه به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور جهت تائيد آن .

انجام فعاليتهاي لازم در زمينه پياده كردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل دولت در مورد مستخدمين سازمان متبوع با همكاري واحد كارگزيني .

تشريك مساعي با واحدهاي ذيربط در تنظيم آئين نامه ، بخشنامه و .... .

برنامه ريزي و تمشيت و سرپرستي امور مختلف واحدهاي تحت سرپرستي 

اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابير لازم به منظور حسن انجام هدفهاي مورد نظر 

پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين اين احتياجات 

*اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جاري 

*تهيه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق 

نظارت بر امور در جهت تكميل مشخصات پرسنلي كاركنان 

*نظارت بر اجراي امور ارزشيابي ساليانه كاركنان و تعيين ضرايب افزايش سنواتي آنان جهت صدور حكم حقوقي مربوطه 

همكاري در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقيقاتي در زمينه شغلي 

نظارت بر امر آموزش كاركنان با همكاري مسئولين مربوطه 

نظارت بر اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به شكايات بر حسب مورد 

نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه كارمندان 

*انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق .

*صدور احکام کارگزینی پرسنل

* انجام امورات طبقه و رتبه بندی پرسنل

* انجام امورات رفاهیات (وام و..)