X
نام و نام خانوادگی مدرک تحصیلی سابقه کار سمت
زهرا محمدی کارشناس پرستاری 12سال سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت
اصغر رستمی کارشناس ارشد پرستاری 12 سال سوپروایزر بالینی و آموزشی
زهره همتی کارشناس پرستاری   سوپروایزر در گردش
علی محمد ذلفی کارشناس ارشد پرستاری 19 سال سوپروایزر در گردش
مریم مظفری کارشناس پرستاری 18سال سوپروایزر در گردش
زینب بختیاری کارشناس ارشد پرستاری 11 سال سوپروایزر درگردش
فاطمه صیادی کارشناس پرستاری   سوپروایزر درگردش
حشمت مظفری کارشناس پرستاری  
سوپروایزر درگردش
فرشته احمدی کارشناسی ارشد   سوپروایزر در گردش

 

1-کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری

2- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی و توانبخشی

3- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین

4- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری

5- مشارکت و همکاری در برنامه ریزیهای آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان/ بیماران...

6- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان/ بیماران

7-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد،...واحدهای ذیربط

8- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط

9- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری( مربوط به کارکنان، مددجویان/ بیماران، محیط و...) و اقدام جهت حل آنها

10- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف

11- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم ما بین افراد

12- شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر

13- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری( آموزشی،پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ...)

14- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تامین نیروی انسانی،تجهیزات و امکانات و...)

15- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده ،مرکز بهداشتی ، درمانی ، توانبخشی و...

16- نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری ( رعایت مقررات اداری/ رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و...)

17- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب(چک لیست و...)

18- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق

19- هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبتها

20- ارائه راهنمائیهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها

21- مشارکت و همکاری در جهت تامین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و...

22- ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و...)

23- ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی

24- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی/ بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان

25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تاثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری

26- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون ، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

27- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ...

 28  - انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق

 

 

1- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری

2- تعیین اهداف آموزشی(کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت)

3-  تعیین نیازهای آموزشی(مددجویان / بیماران ، رده­های مختلف پرسنل پرستاری و پرسنل جدید الورود) با در نظر داشتن اولویتها

4-  تدوین برنامه­های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی موجود (مددجویان/ بیماران، کارکنان پرسنل جدید الورود و ...)

5- تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیتهای آموزشی بخش­های مرتبط

6- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی مرتبط با خدمات مورد نیاز مددجویان

7- تهیه و تنظیم برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری

8-  پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری

9-  تدوین برنامه­های آموزشی مستمر جهت گروههای خاص(گروه کد احیا قلب و ریه، حوادث غیرمترقبه، اورژانسهای کنترل عفونت و ....)

10 -  تشکیل کمیته آموزش

11- پیشنهاد تشکیل کلاسهای آموزشی مستمر و مدون برابر برنامه جامعه آموزشی واحد ذیربط

12- ایجاد زمینه­های تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی

13-  همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت استخراج نیازهای آموزشی

14- همکاری و مشارکت در آموزش مستمر پرسنل پرستاری

15- همکاری و هماهنگی با سوپروایزر در امر آموزش

16- همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش

17-  شرکت فعال در سیمنارها ، کنگره­ها جهت ارائه روشهای اثر بخش و موثرتر در ارائه خدمات

18- ارائه تازه­ها و نتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس، جزوه / پمفلت و ...)

19- همکاری و مشارکت در انجام طرحهای پژوهشی

20- هدایت و آموزش کارکنان:

الف )جهت حسابرسی کیفی خدمات

                 ب)ارزشیابی عملکرد پرسنل در ارائه خدمات

                 ج)ارزشیابی عملکرد پرسنل در ارائه آموزش به مددجو بیمار

21- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه­های آموزشی واحدهای ذیربط

22- هدایت و آموزش در جهت جزوات، پوسترها ، فیلم­ها و پمفلت­های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان

23- ثبت و گزارش کلیه فعالیتهای آموزشی به مدیر خدمات پرستاری

24- کنترل و نظارت بر آموزش­های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب

25- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها

26- ارزیابی اثر بخشی آموزشهای انجام شده از طریق:

                   الف )کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده

                   ب)بررسی رضایت مندی مددجویان

   ج)بررسی رضایت مندی کارکنان

27- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده­های مختلف پرستاری (در شیفتهای مختلف) در برنامه­های آموزشی

28- مشارکت در کمیته ارزشیابی مستمر پرسنل

                29-  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق  

1-شناخت منابع عفونت های بیمارستانی از طریق بررسی وانجام پژوهش

2-بکارگیری نتایج پژوهش ها ومطالعات جدید در انجام مراقبت ها برای پیشگیری وکنترل عفونت بیمارستانی

3-همکاری در توسعه واجرای برنامه های آموزشی برای کادر پرستاری ،دانشجویان وسایر کارکنان در صورت لزوم به منظور پیشگیری وکنترل عفونت با همکاری سوپروایزر آموزشی

4-شرکت در جلسات ودوره های آموزشی که در رابطه با کنترل عفونت برای کادر پرستاری با سایر گروه ها برگزار می شود.

5-تشکیل پرونده بهداشتی وتنظیم برنامه معاینات دوره ای و واکسیناسیون برای کارکنان بیمارستان وارائه گزارش از موارد مثبت

6-ارزیابی وسایل وتجهیزات لازم برای عفونت های خطرناک وارائه راهکاری مناسب به کمیته کنترل عفونت بیمارستان

7-نیازسنجی آموزشی کارکنان بیمارستانی در خصوص عفونت های بیمارستانی وپی گیری اثر بخشی آموزشی

8-بازدید روزانه از بخش های مختلف بیمارستانی برای کشف موارد جدید احتمالی وپیگیری موارد گذشته از طریق نتایج آزمایشات وعلائم بالینی وثبت وارائه گزارشات لازم به کمیته مزبور

9-تهیه وتدوین دستورالعمل های کنترل عفونت در بخش های ویژه وسایر قسمت های آسیب پذیر براساس استانداردهای مراقبتی با همکاری کمیته عفونت

10-نظارت وارزشیابی از اجرای ضوابط ومقررات توصیه شده توسط کمیته کنترل عفونت در کلیه واحدهای بیمارستانی وگزارش نتایج به کمیته مزبور

11-نظارت وکمک در ایزولاسیون بیماران عفونی با توجه به خط مشی های کمیته وامکانات موجود

12-همکاری با تیم کنترل عفونت بیمارستانی برای تشخیص ،تحقیق،کنترل وارزشیابی وبروز عفونت در همه گیری های بیمارستانی

13-شرکت در جلسات کمیته کنترل عفونت به منظور ارائه اطلاعات وگزارش ودریافت دستورالعمل های اجرایی