نام و نام خانوادگی |
مدرک تحصیلی |
سابقه کار |
سمت |
زهرا محمدی |
کارشناس پرستاری |
12سال |
سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت |
اصغر رستمی |
کارشناس ارشد پرستاری |
12 سال |
سوپروایزر بالینی و آموزشی |
زهره همتی |
کارشناس پرستاری |
|
سوپروایزر در گردش |
علی محمد ذلفی |
کارشناس ارشد پرستاری |
19 سال |
سوپروایزر در گردش |
مریم مظفری |
کارشناس پرستاری |
18سال |
سوپروایزر در گردش |
زینب بختیاری |
کارشناس ارشد پرستاری |
11 سال |
سوپروایزر درگردش |
فاطمه صیادی |
کارشناس پرستاری |
|
سوپروایزر درگردش |
حشمت مظفری |
کارشناس پرستاری |
|
|
فرشته احمدی |
کارشناسی ارشد |
|
سوپروایزر در گردش |
1-کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
2- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی و توانبخشی
3- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
4- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری
5- مشارکت و همکاری در برنامه ریزیهای آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان/ بیماران...
6- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان/ بیماران
7-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد،...واحدهای ذیربط
8- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط
9- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری( مربوط به کارکنان، مددجویان/ بیماران، محیط و...) و اقدام جهت حل آنها
10- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
11- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم ما بین افراد
12- شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
13- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری( آموزشی،پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ...)
14- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تامین نیروی انسانی،تجهیزات و امکانات و...)
15- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده ،مرکز بهداشتی ، درمانی ، توانبخشی و...
16- نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری ( رعایت مقررات اداری/ رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و...)
17- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب(چک لیست و...)
18- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
19- هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبتها
20- ارائه راهنمائیهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
21- مشارکت و همکاری در جهت تامین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و...
22- ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و...)
23- ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی
24- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی/ بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان
25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تاثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
26- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون ، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
27- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ...
28 - انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
1- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
2- تعیین اهداف آموزشی(کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت)
3- تعیین نیازهای آموزشی(مددجویان / بیماران ، ردههای مختلف پرسنل پرستاری و پرسنل جدید الورود) با در نظر داشتن اولویتها
4- تدوین برنامههای آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی موجود (مددجویان/ بیماران، کارکنان پرسنل جدید الورود و ...)
5- تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیتهای آموزشی بخشهای مرتبط
6- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی مرتبط با خدمات مورد نیاز مددجویان
7- تهیه و تنظیم برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری
8- پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری
9- تدوین برنامههای آموزشی مستمر جهت گروههای خاص(گروه کد احیا قلب و ریه، حوادث غیرمترقبه، اورژانسهای کنترل عفونت و ....)
10 - تشکیل کمیته آموزش
11- پیشنهاد تشکیل کلاسهای آموزشی مستمر و مدون برابر برنامه جامعه آموزشی واحد ذیربط
12- ایجاد زمینههای تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی
13- همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت استخراج نیازهای آموزشی
14- همکاری و مشارکت در آموزش مستمر پرسنل پرستاری
15- همکاری و هماهنگی با سوپروایزر در امر آموزش
16- همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
17- شرکت فعال در سیمنارها ، کنگرهها جهت ارائه روشهای اثر بخش و موثرتر در ارائه خدمات
18- ارائه تازهها و نتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس، جزوه / پمفلت و ...)
19- همکاری و مشارکت در انجام طرحهای پژوهشی
20- هدایت و آموزش کارکنان:
الف )جهت حسابرسی کیفی خدمات
ب)ارزشیابی عملکرد پرسنل در ارائه خدمات
ج)ارزشیابی عملکرد پرسنل در ارائه آموزش به مددجو بیمار
21- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامههای آموزشی واحدهای ذیربط
22- هدایت و آموزش در جهت جزوات، پوسترها ، فیلمها و پمفلتهای آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
23- ثبت و گزارش کلیه فعالیتهای آموزشی به مدیر خدمات پرستاری
24- کنترل و نظارت بر آموزشهای انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
25- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
26- ارزیابی اثر بخشی آموزشهای انجام شده از طریق:
الف )کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
ب)بررسی رضایت مندی مددجویان
ج)بررسی رضایت مندی کارکنان
27- کنترل و نظارت بر شرکت فعال ردههای مختلف پرستاری (در شیفتهای مختلف) در برنامههای آموزشی
28- مشارکت در کمیته ارزشیابی مستمر پرسنل
29- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
1-شناخت منابع عفونت های بیمارستانی از طریق بررسی وانجام پژوهش
2-بکارگیری نتایج پژوهش ها ومطالعات جدید در انجام مراقبت ها برای پیشگیری وکنترل عفونت بیمارستانی
3-همکاری در توسعه واجرای برنامه های آموزشی برای کادر پرستاری ،دانشجویان وسایر کارکنان در صورت لزوم به منظور پیشگیری وکنترل عفونت با همکاری سوپروایزر آموزشی
4-شرکت در جلسات ودوره های آموزشی که در رابطه با کنترل عفونت برای کادر پرستاری با سایر گروه ها برگزار می شود.
5-تشکیل پرونده بهداشتی وتنظیم برنامه معاینات دوره ای و واکسیناسیون برای کارکنان بیمارستان وارائه گزارش از موارد مثبت
6-ارزیابی وسایل وتجهیزات لازم برای عفونت های خطرناک وارائه راهکاری مناسب به کمیته کنترل عفونت بیمارستان
7-نیازسنجی آموزشی کارکنان بیمارستانی در خصوص عفونت های بیمارستانی وپی گیری اثر بخشی آموزشی
8-بازدید روزانه از بخش های مختلف بیمارستانی برای کشف موارد جدید احتمالی وپیگیری موارد گذشته از طریق نتایج آزمایشات وعلائم بالینی وثبت وارائه گزارشات لازم به کمیته مزبور
9-تهیه وتدوین دستورالعمل های کنترل عفونت در بخش های ویژه وسایر قسمت های آسیب پذیر براساس استانداردهای مراقبتی با همکاری کمیته عفونت
10-نظارت وارزشیابی از اجرای ضوابط ومقررات توصیه شده توسط کمیته کنترل عفونت در کلیه واحدهای بیمارستانی وگزارش نتایج به کمیته مزبور
11-نظارت وکمک در ایزولاسیون بیماران عفونی با توجه به خط مشی های کمیته وامکانات موجود
12-همکاری با تیم کنترل عفونت بیمارستانی برای تشخیص ،تحقیق،کنترل وارزشیابی وبروز عفونت در همه گیری های بیمارستانی
13-شرکت در جلسات کمیته کنترل عفونت به منظور ارائه اطلاعات وگزارش ودریافت دستورالعمل های اجرایی