سرپرست بیمارستان امام رضا(ع)ایوان، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
امتیاز:
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع)ایوان، سرکار خانم دکتر عسگری سرپرست بیمارستان، در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت مظلومانه امام حسین(ع) و یاران با وفایشان را تسلیت گفت.
" السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم "
ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.
بدون شک عاشورا و کربلای حسینی برای عاشقان آن حضرت، یک زمان و یک مکان نیست؛ بلکه عاشورا یک مکتب و کربلا یک سرزمین به وسعت دنیاست که فرهنگ ایثار، وفاداری و ایستادگی در مقابل ستم را برای همگان تداعی می کند.
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی خدمت همکاران محترم، ان شاءاله از پیروان راستین مکتب سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) باشیم.
دکتر فاطمه عسگری
سرپرست بیمارستان امام رضا(ع)ایوان